07
Apr

Yillik Teknik Destek Planlari

BT Kalite Yönetim, Verimlilik, Güvenlik Danışmanlığı ve Destek Anlaşması (BKY)

( Komple Danışmanlık ve Destek Süreklilik Planı )

BKY-1. İÇERİK

Müşteri talebi ile ihtiyaçlarıa özel hazırlanan, kurumların tam kontrolü yönetimini içeren, müşteri adreslerine periyodik ziyaretleri de içeren bir danışmanlık / Sistem destekleme anlaşmasıdır. 

BKY-2. SÜRE

Bu anlaşmanın süresi 1 yıldır, tarafların süre bitiminden bir ay öncesine kadar bildirim yapmaması durumunda aynı şartlarda süre 1 yıl daha uzar.

 

Uzaktan Sunucu / Sistem Destekleme Hizmet Anlaşması (USDH)

( Sunucu ve Sistem Süreklilik Planı )

USDH-1. İÇERİK

Müşteri adreslerine gitmeden uzaktan erişimle yıllık destek hizmetini tanımlar. Sunucunun, periyodik olarak bakımının ( yazılım, ağ işletim sistemi, destek verdiğimiz standart yazılımlar ve ek sözleşme ile belirlenmiş ve tarafımızdan onaylanmış yazılımlar ) yapılmasını, gerektiğinde sorunların çözülmesini ve çalışma sırasında ortaya çıkacak düzenlemelerin gerçekleştirilmesini içerir. Genelde bu tür sistemlerde sunucu başında destek verme donanım arızası olduğu durumlar için geçerlidir. Diğer işlerin çok büyük çoğunluğu uzaktan, makine başındaymış gibi yapılabilmektedir.
Yerinde müdahale gerekmesi durumunda standart servis ücretleri geçerli olmaya devam edecektir.
Uzaktan erişim için gerekli altyapının hizmet verilecek sunucuda bulunması gerekmektedir.

USDH-2. PERİYODİK BAKIM

Sunucu sistemi, kurum tarafından daha az veya daha fazla kontrol gerekliliği olduğu tesbit edilip belirtilmedikçe, sistemlere normalde iki haftada bir kere uzaktan bağlanılarak, genel kontrol, bakım ve optimizasyon amaçlı çalışmalar yapılması bu süreklilik teklifi dahilindedir. Her bağlantının, ortaya çıkabilecek durumlar altında ihtiyaç duyabileceği süresi değişebilmektedir.

USDH-3. SÜRE

Bu anlaşmanın süresi 1 yıldır, tarafların süre bitiminden bir ay öncesine kadar bildirim yapmaması durumunda aynı şartlarda süre 1 yıl daha uzar.